Går off.. nu. Ska berätta lite

Som många kanske vet och har märkt är jag ledsen!!! Inte något jävla fucked up SUR!
Men iaf så ska jag ta och berätta lite och vi får se om folk förstår varför jag inte svarar.

Först av allt har jag sett i Malins blogg att hon är arg/ på facebook med...

Men varför ag inte svarar osv... är för att... inatt så hade jag svårt att andas igen, jag såg saker, och menar saker jag helst inte vill snacka om... Jag har inte pratat med någon i skolan eller så vidare heller. Jag vill inte göra någon förbannad/sur osv.. och absolut inte Malin.. Men ska upp till vårdcentralen i morgon så får vi se vad som händer. Jag vill inte fortsätta ha svårt och andas... Och NEJ jag tänker inte säga vad jag såg, så ingen ideé att ens fråga mig.

Jag vet just nu inte vad jag ska ta mig till, känner att jag knappt vet vem jag själv är längre. Svårt att förklara men känns som om jag inte har någon mening längre. NEJ det är ingen dålig "självkänsla/självbild/självförtroende". Jag är på topp. Men känns som om.... ÅÅÅH svårt att förklara tror inte det går.

Aja vi får se, sitter iaf nu med en fet hals och dunkar sönder mig med blandad musik..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0