Mr Erik - Klipper Facebook gruppen!

Jag satt och kollade runt lite på Facebook, som typ all gör. Men jag har en stor mängd reklam och händelser från exakt alla mina vänner och det är ju en hel del.
Så hittade jag gruppen (Lottar ut min lägenhet i Thailand till en av mina medlemmar).
Det är alltså en äldre tjej som vill "skänka" sin lägenhet till någon i Sverige när gruppen uppnår 100.000 medlemmar.
Eller skänker gör hon ju inte, dem får ju betala 1kr för den.
Detta är typiskt ett PR sätt för företag osv... Falsk utgivning av saker, proffsigt tagna bilder i albumet på sängar osv..
Så med andra ord kommer gruppen byta namn när den uppnått 100.000 medlemmar.
Det är alltså INGEN snäll person. Utan ett Thailändskt hotell som anställt någon rolig tantelura som gör ett simpelt PR trick.
Därför, så snälla, SLUTA gå med den gruppen. Du kommer aldrig få något.
Mr Erik -> klipper gruppen <-

Bilden är ändrad i Photoshop för att allt skall få plats!


Kommentarer
Postat av: fima

jag tror folk går ändå med den gruppen för att se vad som händer i slutet :P

2010-01-29 @ 01:28:37
Postat av: Anonym

tror inte de går att byta namn på grupper med för mkt folk längre.

2010-01-29 @ 11:40:29
Postat av: Fredrik

Du har inga bevis och en riktigt dålig slutsats. Sluta lek. Tack.

2010-01-29 @ 15:57:00
Postat av: Anonym

Man kan inte byta namn på grupper över 5000 medlemmar längre :P

2010-01-29 @ 15:59:08
Postat av: Erik

POSTAT AV: FREDRIK

Svar: Din lilla äckliga H***, träffa mig i verkligheten så ska du få se vem som leker din jävla fucked up pajjas.

2010-01-29 @ 16:12:54
URL: http://mrerik.blogg.se/
Postat av: kj

ååååååååh, vad du är smart.

2010-01-29 @ 18:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0