Mr Erik - Stress/blandat

*stress* det finns inte så mycket mer att säga än det.
Massa plugg i skolan. Typ 4 projekt samtidigt :/ som snart skall vara färdiga.
Fattar inte vad skolan tänker med. Gamla systemet med prov var fan tusen gånger bättre.

Sen har jag min hemsida att tänka på också... det är som sagt en affär och har fått en hel del jobb ansökningar att gå igenom samt folk som vill beställa kläder med ett speciellt tryck osv...

Och så ska man leta fest till helgen... (inte krogen)...
Vi får se vart det leder, men skulle vara najjs att dricka var ett tag sen, kommer fan inte ihåg hur det känns att vara full.

Lite shiiiiity things jag gör på fritiden, är t.ex. sitta relaxa, fixa småbuggar på AudVid's hemsida och köra OurKO eftersom det är som en "av stress" manick för mig. Nej jag är ingen nörd sitter kanppt vid spelet.

Vi hörs lite senare så hittar jag väl på något nytt att skriva om.
Sköt om er nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0