Mr Erik - Systembolaget

Ja då var det fredag "igen" kul kul... Eh, jo faktiskt, iaf får man träffa älsklingen.
Typ det enda positiva i det hela.
Som jag sagt tidigare har jag letat fest med det verkar inte dyka upp något men vi får se.
Jag vill INTE gå på krogen.


Men sak samma annars blir det mys kväll med älsklingen med dricka osv...
Därför skall jag röra mig till systemet vid 5 tiden.
Jag kommer alltid sent till Malin på fredagar, men därför är det bra att hon slutar sent så slutar vi gagga om det :P haha.


Idag höll det på att bli bråk igen, "missförstånd" som ledde till att jag blev arg och slängde på luren.
Men hon skicka "förlåt :(" och jag bad själv om ursäkt så det är löst. Fett skönt. För hade det blivit bråk så hade jag nog inte kommit till henne idag :(

Men nu är det super duper :)

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, mest degat och snackat med syrran min. Hon är nämligen här på besök.
Men just nu hämtade hon David från skolan och gick till Maxi med honom. Medans Lukas, mamma & Tomas är ute och leker i den via snööön.

Usch fyfan för snö. Precis när man trodde att snön var på väg bort så blir det -10 och uppåt och snöstorm på det.
Baaajjjs...

Yes yes yes ROM om ca 1 ½ månad :) Fan va najjs. Helt gratis... Eller jag får stå för middag då men inget mer. Buss/flyg/sovplats/aktiviteter & lunch bokat och klart.


Nej nu ska jag väl ta och packa väskan, så man har det gjort =)
Ha de gött alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0